Вітаю на блозі навчання!

неділя, 9 квітня 2017 р.

Модуль 7. Рефлексія.

   Завдання 7 модуля змусили мене замислитися над запитаннями:
  - Як створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання?
-  Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
Опрацювавши матеріали модуля я зрозуміла: планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає:
• відповідей на Основні запитання;
• демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
• демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
• зв’язків із реальним світом, життям учнів;
• відповідного та ефективного використання ІКТ. 
   Рішення про використання певної інформаційно-комунікаційної технології має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей. Прикладами  для учнівських проектів можуть бути:
• презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;
• публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм;
• вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;
• блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.
  Я обрала для прикладу блог, буклет та презентацію. Над проектом працюють учні 5 класу, тому мені варто було врахувати вікові особливості учнів та підготувати приклади робіт відповідно до їхнього розвитку та навчальних досягнень.
  Вважаю, що створення прикладу учнівської роботи допоможе зорієнтувати учнів, допомогти дібрати небхідний матеріал, опраюцвати його та подати інформацію через власне осмислення. Зразок роботи особливо важливий для учнів, які тільки розпочинають роботу над навчальними проектами і ще не мають достатнього досвіду. 
   Переглянувши приклади учнівської роботи, діти зможуть вдосокналити їх, знайти свій підхід до власного творіння. Можливо, отримають важливі підказки щодо початку та ходу виконання роботи. 
 Виконання завдань модуля для мене було досить посильним та цікавим. Я ще раз переглянула основні питання проекту, поставлені цілі, уявила, як працюватиметься учням над поставленими завданнями. Впевнена, що все буде гаразд.




Немає коментарів:

Дописати коментар