Вітаю на блозі навчання!

неділя, 2 квітня 2017 р.

Модуль 6. Рефлексія

   Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: зрозуміло, що використання ресурсів мережі Інтернет вимагає додаткової попередньої підготовки учнів та створення безпечних умов для роботи учнів у мережі як самосітйно, так і під контролем дорослих. Виховання етики спілкування у мережі, розвиток навичок безпечної поведінки під час роботи є необхідною складовою проектної діяльності.
   Я зясувала, що навчання учнів користування мережею
Інтернет повинно супроводжуватися обовязковими
документами (інструкціями, пам"ятками). Ця робота повинна бути спільною з боку батьків, вчителя інформатики та вчителів - предметників.  
  Я обміркувала, яким чином зможу використовувати спілкування в Інтернеті під час роботи над проектом. Думаю, швидше всього це буде навчальний блог, електронне листування або ж чат у соціальній мережі. Щодо організації роботи в мережі мені все зрозуміло і доступно. Навчатися на курсі досить легко, мабуть, тому що я планую свій час для навчання і маю певні навички роботи з ПК. 
  Але все ж таки виникають певні сумніви стосовно практичного застосування прекрасних можливостей мережі Інтернет. По-перше, я розумію, що не всі учні 5 класу мають доступ до мережі. І це звужує коло учасників онлайн-спілкування. По-друге, доступ учнів до мережі може бути обмеженим у часі (якщо це мобільний Інтернет - це дорого). По-третє, не всі батьки можуть знайти час і мати необхідні знання для допомоги учням під час роботи у мережі. По-четверте, чесно кажучи, на даний момент я не маю можливості надати учням практичні знання щодо роботи в Інтернеті на своєму уроці (відсутнє обладнання), тому вся надія тільки на вчителя інформатики. 
   Впевнена, що такі технічні проблеми існують у 70%  моїх шановних колег.
  Отже, навчання учнів медіаграмотності - це довготривалий, місткий та складний процес, який вимагає додаткового часу, зусиль та терпіння. І очікувати, що в усіх учнів усе отримається з першого разу, мабуть, не варто. Налаштовую себе на те, що мої п‘ятикласники зацікавляться новими можливостями і докладуть усіх зусиль для того, щоб реалізувати наш проект. Зі свого боку гарантую забезпечити їх усім необхідним матеріалом та інструкціями, щоб полегшити шлях до нової сучасної освіти.
     Можливо, Ви маєте інші ідеї? Із задоволенням їх вислухаю.





   



Немає коментарів:

Дописати коментар