Вітаю на блозі навчання!

субота, 22 квітня 2017 р.

Модуль 9, рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
 Я замислилася:
• Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
• Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів?
Зрозуміла, що:
• Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
• Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
• Учні мають бути активними у власному навчанні;
• Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямах:
- зміст;
- процес;
- результати;
- навчальне середовище.

• Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
• Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
   Цікаво було створювати шаблон для учнівського проекту. Впевнена, що за шаблоном учням буде цікавіше і легше виконувати завдання. Цей досвід дуже корисний, раніше я такого учням не пропонувала.
   Модуль 9 - це ще один новий крок до успішної проектної діяльності з учнями.

Немає коментарів:

Дописати коментар