Вітаю на блозі навчання!

неділю, 5 березня 2017 р.

Модуль 2. Враження

  Знання, отримані у цьому модулі допоможуть мені планувати навчальні проекти більш виважено, враховуючи вимоги програми та державних стандартів, плануючи кінцевий результат роботи, критерії оцінювання діяльності учнів, передбачаючи розвиток навичок 21 століття. 
   Мене цікавить, скільки часу займе якісна підготовка до організації проектної діяльності та сам проект. У кожному класі є учні з різними розумовими здібностями, тому мене турбує залучення до поектної діяльності всіх учнів. Як зацікавити учнів початкового та середнього рівня до створення проектів?
   На  мою думку, варто спробувати розробити для учнів покрокові інструкції, на зразок таких, які ми отримуємо на курсах, щоб полегшити процес створення проекту та створити ситуацію успіху для вихованців.
  Впевнена, що це буде досить складно, але отриманий досвід буде корисним і для мене, і для дітей.
   Рухаємося далі!  

2 коментарі:

  1. Мені дуже подобається читати Ваші дописи, пані Олено, адже Ви не боїтеся писати не лише про свої успіхи, але й про сумніви, перестороги, запитання. Саме такою й має бути рефлексія.
    Пишіть в одному дописі рефлексію до одного модуля (не розділяйте на дві частини).

    ВідповістиВидалити