Вітаю на блозі навчання!

неділя, 19 березня 2017 р.

Модуль 4. Рефлексія

   Продовжується навчання на курсі. 
   Кожен модуль вимагає значних зусиль та часу для опрацювання цінної інформації. Четвертий модуль був присвячений формуючому оцінюванню в проектному навчанні.  Перш, ніж виконати вправи цього модуля, я опрацювала документи щодо планування оцінювання проектної діяльності учнів (а їх досить багато).
   Я зрозуміла, що оцінювання проектів розпочинається з планування, визначення методів та інструментів оцінювання. Для цього потрібно спочатку засвоїти можливі методи оцінювання та доречність їх використання на кожному етапі роботи над проектом. Кожен метод цінний по-своєму, має своє призначення. Цікаво, що важливо чергувати методи оцінювання та добирати їх відповідно до етапу роботи над проектною діяльністю. 
  Оцінювання навчальних проектів має:
• здійснюватися протягом всього навчального процесу;
• оцінювати важливі цілі проекту;
• залучати учнів до процесу оцінювання;
• використовувати різні стратегії оцінювання;
• визначити навчальні потреби учнів;
• заохочувати до самоспрямування у навчанні; 
відслідковувати прогрес у навчанні учнів; 
• перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення);
• демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
  Важливо, що оцінювання має бути не тільки зі сторони вчителя, потрібно розвивати в учнів навички взаємооцінювання, самооцінювання, адже це сприяє розвитку навичок 21 століття та самостійності дітей.
   Такі методи оцінювання вимагають від педагога надзвичайної уважності та спостережливості, адже потрібно оцінювати діяльність кожного учня на всіх етапах проектної діяльності.
  Думаю, що саме це і може викликати труднощі в оцінюванні, тому що складно устигнути за 45 хвилин проконтролювати діяльність кожного учня, його рівень знань, його внесок у спільний продукт.
   Вважаю, що доречно було б систематизувати оцінювання на початку проекту, впродовж роботи та після завершення проектної діяльності у певній таблиці, в якій накопичувалися б усі отримані бали, а в сумі показували б загальний результат кожної дитини. Така таблиця може бути електронною, щось на зразок електронного журналу. Слід врахувати можливість учнів  допрацювати виконане завдання та покращити свій бал. Для цього варто спланувати певний час для консультацій та обговорень виконаних завдань. Тому робота над проектом однозначно вийде за рамки 45 хвилин шкільного уроку. Але це ж навчання 21 століття, учні повинні відчувати відповідальність за кінцевий результат своєї роботи.
  Питань ще багато, є над чим міркувати та працювати. Але для цього ж ми і навчаємось! Тому впевнено крокуємо до наступного модуля. Бажаю всім успіхів.

1 коментар:

  1. coin casino
    coin casino - Coin Baccarat Game | Get the Latest Casino Bonus Codes and Free Spins here. Get your $1500 Welcome Bonus when you join now! 코인카지노 코드 A $2,000 coin

    ВідповістиВидалити